17.2.06

luistersessie nieuwe TOOL album

Kom je thuis van het post rondbrengen; mailtje van hoofdredacteur of ik naar de luistersessie van het nieuwe TOOL-album wil.

Ik heb wel eens korter over een antwoord nagedacht...

(Klik op het kaartje voor een vergroting. Er stond meer info op, maar dat kan ik natuurlijk niet zomaar online zetten, sorry...)

In ieder geval, volgende week zondag is de grote dag, uiteraard komen de eerste indrukken op dit weblog te staan.

Het weekend is wel eens minder slecht slechter begonnen!

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zet je de info van het kaartje na de luistersessie op het net?

Dwing Tool om concerten te spelen in Nederland en niet alleen festivals.

11:12 a.m.  
Blogger toolhead said...

Na vanavond komt er uiteraard een stukje over de luistersessie, waarschijnlijk met een foto van de lokatie ipv de info van dat kaartje.

Ik weet niet of de band er is, dus kan het niet voor je vragen van die losse concerten. Maar als je naar vorige tours kijkt, zou het er wel van moeten komen. Hopelijk kleiner dan vergelijkbare zalen in Frankrijk en Italie (formaat Ahoy) waar ze al bevestigd zijn. Maximaal HMH wat mij betreft. :)

2:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Volgens Londonse sessie zijn drie leden erbij (Danny, Maynard & Justin).

HMH zou perfect zijn (geen 013 maar oké!).

4:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

de tourdata staan inmiddels op de band's website...
en het wordt dus HMH

8:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

U bedoelt, neem ik aan, dat u wel eens langer over een antwoord hebt nagedacht.

3:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

...en dat een weekend wel eens slechter is begonnen?

2:14 p.m.  
Blogger toolhead said...

oeps, dank je! :)

3:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home