21.12.05

subjectivistische eindlijst

bij de subjectivisten de volgende vragenlijst gevonden die in deze periode van jaarlijstes niet mag ontbreken:

- De hype waarbij ik in 2005 schaamteloos met de rest heb meegelopen is...
Arcade Fire, en terecht. Voor de rest valt het wel mee met hoeveel hypes ik ben meegegaan.

- De hype die de zomer van 2006 niet zal halen is...
Pete Doherty

- De dansplaat van 2005 is...
Die van Gorillaz, anders M.I.A.

De remix van het jaar is...
De mash-up van het Ghostbusters thema en Nine Inch Nails - The Hand That Feeds

- Prutser van het jaar...
De NOVA-redactie in het item over Pinkpop. Toch wel het meest genante journalistieke tv-moment van dit jaar.

- Meest gedraaide MP3 die ik bij een MP3-blog heb opgesnord dit jaar...
Arcade Fire kwam ik eerst als mp3 ergens tegen, in cd-vorm is dat uiteindelijk het meest gedraaide album geworden. Qua los nummer dan Power Out.

- Niet-muzikaal concertmoment van het jaar...
De sfeer van de geslaagde Herman van Veen hommage in Tivoli en de euforie na afloop in café België

- Plaat die ik via mede-Subs/ forumbezoekers heb ontdekt...
Veel. O.a. Arcade Fire (al kwamen die er wellicht vorig jaar al mee) en Annie

- In 2005 verdiepte ik mij in...
Bands uit de Utrechtse regio

- De plaat of het nummer dat je koppelt aan de meest geweldige gebeurtenis van dit jaar...
Meest geweldige weet ik niet, maar E-bow the Letter is wel een mooie (vanwege het gastoptreden van Patti Smith zelf bij R.E.M. in Hyde Park), of Power Out bij de live-optredens van Arcade Fire.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo,

kan je even zeggen waar ik zo'n downloadversie van de mash-up van nine inch nails en ghostbusters kan vinden? Vind het nergens op internet!

Groetjes,
Rein

reindp@hotmail.com

9:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home