12.8.06

vier dagen tussen de goths

"Kijk, daar heb je zo'n stomme gothic!" Een tegemoetkomende fietser wijst me vol afkeer aan. Grappig, want ik ben weliswaar in het zwart gekleed maar met een gewone spijkerbroek, kisten en Roskilde hoodie verre van wat mensen gothic noemen.

De opmerking betekent in ieder geval een geslaagde undercover-look voor een weekend tussen de goths voor het megaverslag op 3voor12/utrecht.

De openingsavond met Bauhaus kreeg een iets andere wending dan verwacht. Misschien wel het laatste optreden van de band? Wie zal het zeggen.

Collega Mari Meyer was er ook, en zij schreef de recensie voor 3voor12/utrecht.

Meer Summer Darkness in het speciale dossier.

Check hier de officiƫle festivalsite.

Zie ook OOR voor een ander verhaal.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als ik dat verhaal zo lees dan ben ik toch blij dat ik me tot nu toe heb kunnen weerhouden om een concert van Bauhaus bij te wonen. De desillusie zou te groot zijn...

9:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home