12.5.06

Sophia schittert voor bijna leeg Paradiso

Sophia & Vito
Paradiso, 10 mei 2006


‘Hoeveel van jullie waren eigenlijk van plan om vanavond naar Radiohead te gaan?’ De zanger van Sophia kan er zelf ook om lachen dat hij voor een deel van het publiek tweede keus is. Gelukkig voor hem gaat het maar om een minderheid; op de vraag wie er echt voor Sophia kwam, klinkt de respons een stuk luider.

Met enkel z’n gitaar weet de man de zaal – op enkele hardleerse barhangers – stil te krijgen met zijn mistroostige muziek; buiten vallen de mussen van het dak, binnen zie je de spreekwoordelijke blaadjes vallen. Maar voordat je compleet depressief wordt, weet Robert met een paar rake bindteksten weer een lach op je gezicht te krijgen.

Lees de hele recensie op Muziekagenda.nl

(bron foto: sophiamusic.net)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik kwam eigenlijk voor het programma in de bovenzaal (met Tilly and the Wall, Architecture in Helsinki, etc.), maar heb tijdens Sophia ook even beneden op de eerste rij gezeten omdat er ruim een uur pauze was in de kleine zaal.

Nou ken ik Sophia niet echt, maar persoonlijk vond ik er echt geen bal aan.

1:57 p.m.  
Blogger toolhead said...

grappig, ik zat helemaal links vooraan op die trappen. Ik ben niet zo van de akoestische Sophia, maar die vier versterkte nummers op het eind vond ik echt briljant!

11:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home