11.9.06

Kippenvel bij Club 3voor12/utrecht

Donderdag een van de mooiere edities van club 3voor12/utrecht, met een absoluut kippenveloptreden van Signe Tollefsen.
Een nachtegaal die hoewel verkouden en niet helemaal fit de zaal muisstil kreeg.

Tranen in mijn ogen bij het laatste nummer wat ze zong, met een stem die dwars door me heen ging. Daar gaan we meer van horen!

Later die avond een genant moment tijdens het optreden van Roosbief toen ik om een toegift riep en ze antwoordde dat alle leuke liedjes al op waren. " 'Omweg' is ook best leuk!", riep ik. Maar dat viel volgens haar wel mee. Ze speelde het toch en wist de tekst niet meer. Ergens geneerde ik me, maar na afloop zei ze me nog even dat het niet erg was. Pfew...

Maar goed, Club 3voor12/utrecht dus. Collega Misha Nuis deed verslag, en zijn verhaal kun je hier vinden.

(foto: Ro Halfhide, 3voor12/utrecht)