21.5.05

Three things...

Three things...

Ik kreeg dit van Jorisz met het verzoek om het even in te vullen.

Three Names You Go By:
1. Hans voor iedereen
2. Lieverd/Lekkerbek/Mafkees voor mijn geliefde
3. Toolhead voor andere internetjunkies

Three Physical Things You Like About Yourself::
1. Ogen (grijs/groen/bruin)
2. Benen (getraind door het post lopen)
3. Neus (omdat het gelukkig geen grote gok of haakneus is)

Three Physical Things You Don't Like About Yourself:
1. Buikje
2. Zwakke enkels
3. Ogen niet 100% scherp

Three Things That Scare You:
1. Doof worden (muziek is bijna alles voor me)
2. Andere lichamelijke / geestelijke functies verliezen en afhankelijk worden van anderen
3. (Met name oog-)operaties en ander "echt" bloed/ingewanden op tv (als ik weet dat het een speelfilm is, doet het me niets...)

Three Of Your Everyday Essentials:
1. Mijn geliefde (helaas nog niet elke dag)
2. Muziek
3. Lekker eten, als het even kan iets exotisch (Indiaas, Surinaams, Nepalees/Tibetaans...)

Three Things You Are Wearing Right Now:
1. Grijze katoenen broek
2. Zwart North Sea Jazz T-shirt (1998)
3. Rode Werchter Capuchontrui (2004)

Three Of Your Favorite Bands Or Musical Artists:
1. Radiohead
2. Momenteel: Madrugada
3. Momenteel: The Arcade Fire

Three Of Your Favorite Songs:
1. Radiohead - Fake Plastic Trees (e.v.a. van die band)
2. R.E.M. - Find the River (idem)
3. Smashing Pumpkins - Soma (idem)

Three Things You Want In A Relationship:
1. Respect en eerlijkheid
2. Vriendschap
3. Humor

Two Truths And a Lie (in no particular order):
1. Ik ben wel eens aardig
2. Ik ben wel eens niet aardig
3. Ik ben nooit aardig

Three Psysical Things About The Preferred Sex That Appeal To You:
1. (Donkere bambi-)ogen
2. Lang (donker) haar
3. Lach

Three Of Your Favorite Hobbies:
1. Muziek; hetzij op een concert/festival, hetzij thuis.
2. Lekker eten en drinken
3. Internetforums; vooral als je er moderator kan zijn... (en ja, ik heb ook nog een sociaal leven. ;-))

Three Things You Want To Do Really Badly Right Now:
1. Bij mijn geliefde zijn
2. Lekker eten (de muziek staat al aan)
3. Gezien het tijdstip (0.35 uur), slapen...

Three Carrees You're Considering/You've Considered:
1. Muzikant (pianist)
2. IT-er
3. (Sinds vanavond): medewerker bij Amazon.com (in de trant van "people who bought this, also like..." kortom, profielen van liefhebbers in kaart brengen)

Three Places You Want To Go On Vacation:
1. New York
2. Nieuw Zeeland
3. Nog eens naar mooie plekken waar mijn geliefde nog niet is geweest (Rome, Vancouver en omstreken)

Three Ways That You Are Stereotypically A Chick:
1. Ik ben vaak de enige man in een gezelschap
2. Ik zit liever dan ik sta
3. Ik heb een andere man nodig voor technische klusjes

Three Things You Want To Do Before You Die:
1. Voor de tweede keer bungeejumpen
2. Parachutespringen
3. Ballonvlucht maken

Three People That I Would Like To See Take This Quiz Now:
1. hENK
2. Kaleman
3. Melvinandthebloodyhand